aKTUÁLNĚ VOLNÉ PRACOVNÍ POZICE U NÁS V CLEANLIFE

Baví tě různorodá práce a akční prostředí? Učíš se rád/a nové věci? Chceš dělat smyslupnou práci? Pak jsi tu správně. Podívej se, jaké pozice právě potřebujeme obsadit a pokud se ti některá z nich zalíbí, pošli nám svůj CV, my se ti určitě ozveme zpět!

1. Obchodní ředitel

Jsme malá rychle rostoucí firma s ambiciózními cíli. Působíme v oblasti sociálních služeb, zabýváme se moderními technologiemi, digitalizací provozních procesů a asistivními technologiemi, které zlepšují prostředí a kvalitu života klientů/pacientů i zaměstnanců.

Nabídka našich produktů a služeb se neustále rozšiřuje a náš mladý obchodní tým k sobě hledá zkušeného manažera, který se bude aktivně podílet na rozvoji firmy.

Hledáme motivovaného kolegu na pozici Obchodního ředitele/ředitelky, který:

  • má prokazatelné zkušenosti s vedením obchodního týmu,
  • umí ostatní nadchnout pro věc, rozvíjet a řídit tým,

  • dokáže vyhledávat nové obchodní příležitosti,

  • nastaví obchodní cíle a bude motivovat obchodní tým k jejich splnění,
  • má skvělé komunikační a vyjednávací dovednosti, profesionální a reprezentativní vystupování,
  • orientuje se na potřeby zákazníka, umí naslouchat a budovat důvěru,
  • rychle se orientuje v nových technologiích a je kreativní,
  • zvládne zpracovat reporty marketingových aktivit a statistik pro vedení firmy,
  • je dochvilný, samostatný, spolehlivý, loajální a nechybí mu cílevědomost,
  • má strategické myšlení, tah na branku,
  • efektivně využívá k práci PC a další dostupné technologie,
  • komunikuje plynule v angličtině, případně v jiném světovém jazyce,
  • vlastní ŘP skupiny B a aktivně ho využívá.

Co OČEKÁVÁME:

  • řízení obchodního týmu, práci na jeho motivaci a profesním rozvoji,
  • tvorbu a implementaci obchodní a marketingové strategie,
  • odpovědnost za plnění stanovených obchodních cílů,
  • vyhledávání nových obchodních příležitostí,
  • udržování obchodních kontaktů, péče o VIP zákazníky a úzká spolupráce s dodavateli,
  • prezentace společnosti na odborných akcích – konferencích, seminářích apod.,
  • zastupování firmy na jednáních v ČR i v zahraničí - anglický jazyk na komunikativní úrovni.

co můžeme nabídnout:

  • pozitivní a inspirativní atmosféru mladé rostoucí společnosti,
  • možnost tvořit, nastavovat, budovat nové procesy a řešení,
  • motivující mzdové ohodnocení s potenciálem k růstu v závislosti na rozvoji firmy,
  • procentuální podíl z obratu celé obchodní divize,
  • služební automobil i pro soukromé účely,
  • spolupráci s předními odborníky v oboru,
  • aktivní zapojení do rozvoje znalostí a dovedností kolegů v týmu,
  • práci v pohodlných kancelářích s moderním vybavením,
  • možnost občasné práce z domu,
  • možnost seberealizace a rozvoj v interním vzdělávacím programu,
  • příspěvek na stravování,
  • služební telefon a PC,
  • firemní akce a teambuildingy.

Nástup: od 1.7. 2024.

Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva na HPP, práce na živnostenský list (IČ).

Kontakt: První kontakt písemný. Životopisy zasílejte včetně profilové fotografie.


2. Administrativní podpora kanceláře

Rád/a komunikuješ s lidmi? Baví Tě práce v kanceláři a záleží Ti na dobře odvedené práci a spokojenosti zákazníků? Máš rád/a výzvy a v dynamickém prostředí se cítíš jako ryba ve vodě?Pak hledáme právě Tebe. Připoj se k nám a pomoz nám psát další úspěšnou kapitolu.

Osobně se můžeme potkat, jestli splňuješ tyto kompetence a předpoklady:

  • minimálně středoškolské vzdělání,

  • logické myšlení, organizační schopnosti,

  • samostatnost a komunikativnost,
  • iniciativa, loajalita, diskrétnost a reprezentativní vystupování,
  • časová flexibilita,
  • znalost práce na PC (MS Office, Canva apod.),
  • řidičský průkaz skupiny B,
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni,
  • čistý výpis z rejstříku trestů,
  • praxe na této nebo podobné pracovní pozici výhodou.

Jsou kompetence a předpoklady na danou pozici o Tobě? Skvěle, máme pro Tebe perfektní příležitost!

Co tě u nás čeká:

  • zákaznický servis od A-Z,

  • zajištění administrativního chodu kanceláře,

  • vyřizování objednávek, cenových nabídek, kupních smluv a dalších dokumentů,
  • tvorba podkladů pro prezentaci firmy,
  • práce s interními programy,
  • kooperace při organizaci konferencí.

A toto máme na oplátku:

  • uplatnění v mladé, rostoucí společnosti s vizí,
  • možnost podílet se na vývoji nových řešení,
  • práce v moderním a inspirativním prostředí,
  • možnost občasného Home Office,
  • příspěvek na stravování,
  • firemní PC,
  • firemní akce a teambuildingy,
  • interní vzdělávací program,
  • možnost seberealizace.

Nástup: od 1.7. 2024.

Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva na HPP, práce na živnostenský list (IČ).

Mzda: 25 000 - 35 000 Kč/měsíc.

Kontakt: První kontakt písemný. Životopisy zasílejte včetně profilové fotografie.


3. regionální manažer obchodu - čechy

Jsme mladý a dynamický tým obchodníků a chybí nám další parťák...
Hledáme k sobě spolehlivého, loajálního a akčního člověka, který bude mít 3 hlavní úkoly: spokojenost stávajících klientů, aktivní rozšiřování klientského portfolia a prodej našich produktů/služeb. Pohybovat se budeš převážně v terénu u klientů, budeš se účastnit konferencí a reprezentovat naši firmu. Máš obchod v krvi stejně jako my a jsi týmový hráč?

Osobně se můžeme potkat, jestli splňuješ tyto kompetence a předpoklady:

  • minimálně středoškolské vzdělání,

  • obchodního ducha,

  • proaktivní přístup k práci, zodpovědnost, organizovanost,
  • samostatnost a reprezentativní vystupování,
  • komunikační a prezentační schopnosti - přednášky na konferencích,
  • zkušenosti s prodejem výhodou,
  • časová flexibilita a řidičský průkaz skupiny B,
  • znalost práce na PC – MS Office, CANVA apod.

Jsou kompetence a předpoklady na danou pozici o Tobě? Skvěle, máme pro Tebe perfektní příležitost!

Co tě u nás čeká:

  • aktivní oslovování nových klientů - zdravotnická zařízení, nemocnice a zařízení poskytující sociální služby,

  • kontinuální péče o stávající klienty,

  • zpracovávání nabídek a prezentace produktů u klientů,
  • uzavírání objednávek/smluv,
  • poradenství k prodávaným produktům a službám,
  • účast na odborných konferencích a prezentace produktů,
  • evidence informací v interním CRM systému,
  • pravidelný reporting vedení společnosti.

A toto máme na oplátku:

  • uplatnění v mladé, rostoucí společnosti s vizí,
  • motivační ohodnocení a růst dle výkonu,
  • spolupráce s předními odborníky v oboru,
  • možnost podílet se na vývoji nových řešení,
  • práce v moderním a inspirativním prostředí,
  • převážně práce v terénu a na Home Office,
  • firemní PC,
  • firemní akce a teambuildingy,
  • interní vzdělávací program,
  • služební automobil i k osobním účelům,
  • fixní mzda a provize.

Nástup: od 1.7. 2024.

Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list (IČ).

Platové podmínky: zajímavý fix + procenta z prodeje.

Kontakt: První kontakt písemný. Životopisy zasílejte včetně profilové fotografie.

I. kolo pohovoru bude probíhat online.


4. Ekonom/ka

Jsme malá rychle rostoucí firma s ambiciózními cíli. Působíme v oblasti sociálních služeb, zabýváme se moderními technologiemi, digitalizací provozních procesů a asistivními technologiemi, které zlepšují prostředí a kvalitu života klientů/pacientů i zaměstnanců. Nabídka našich produktů a služeb se neustále rozšiřuje, proto hledáme někoho, kdo se přidá do našeho týmu.

Hledáme motivovaného kolegu na pozici Ekonoma/Ekonomky, který:

  • bude zodpovídat za vedení celé účetní a daňové agendy,
  • připraví finanční strategie a rozpočty podniku,
  • nastaví hospodářské plány a bude je vyhodnocovat podle relevantních ekonomických ukazatelů,
  • sestaví potřebné finanční analýzy, ze kterých vyhodnotí ukazatele výkonnosti společnosti,
  • sepíše interní firemní směrnice a bude je spravovat,
  • bude komunikovat s bankami a finančním úřadem, pojišťovnami, auditory a daňovými poradci,
  • zpracuje účetní závěrky a odprezentuje je auditorům,
  • zkoordinuje celý finanční controlling a bude spolupracovat s ostatními odděleními společnosti.

Co očekáváme:

  • VŠ/SŠ ekonomického zaměření,
  • komplexní znalost účetní a daňové problematiky,
  • praxi v oblasti účetnictví a financí min. 4 roky,
  • samostatnost, aktivitu, loajalitu, bezúhonnost,
  • komunikativní znalost anglického jazyka výhodou,
  • znalost práce na PC, MS Office, znalost IS Helios výhodou,
  • analytické myšlení a výborné komunikační schopnosti,
  • řidičský průkaz skupiny B.

Co můžeme nabídnout:

  • pozitivní a inspirativní atmosféru mladé rostoucí společnosti,
  • možnost tvořit, nastavovat, budovat nové procesy a řešení,
  • motivující mzdové ohodnocení s potenciálem k růstu v závislosti na rozvoji firmy,
  • práci v pohodlných kancelářích s moderním vybavením,
  • možnost občasné práce z domu,
  • možnost rozvoje v interním vzdělávacím programu,
  • příspěvek na stravování,
  • služební telefon a PC,
  • firemní akce a teambuildingy.

Nástup je možný od 1. 7. 2024.

Životopisy prosím zasílejte s Vaší fotografií.


5. Koordinátor technického úseku

Jsi technicky zdatný/á a nebojíš se výzev? Baví tě pracovat s lidmi a máš zkušenosti s jejich vedením? Pak hledáme právě Tebe, technického koordinátora zakázek, který posune naši společnost na novou úroveň. Připoj se k našemu týmu šikovných kolegů z provozně technického úseku a pomoz nám psát další úspěšnou kapitolu.

Osobně se můžeme potkat, jestli splňuješ tyto kompetence a předpoklady:

  • minimálně středoškolské vzdělání (maturitní zkouška nebo výuční list),

  • orientace v návodech, projektových a stavebních plánech,

  • znalost práce na PC,
  • zkušenosti s vedením/koordinací týmu,
  • komunikační dovednosti a týmový duch,
  • samostatnost a iniciativa,
  • důslednost a manuální zručnost,
  • časová flexibilita,
  • řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič.

Jsou kompetence a předpoklady na danou pozici o Tobě? Skvěle, máme pro Tebe perfektní příležitost!

Co tě u nás čeká:

  • plánování zakázek A-Z,
  • rozpočtování zakázek,
  • objednávání materiálů,
  • organizace týmu na zakázkách,
  • koordinace zakázek u klientů,
  • produktová školení u klientů,
  • komunikace s tuzemskými i zahraničními dodavateli.

A toto máme na oplátku:

  • uplatnění v mladé, rostoucí společnosti s vizí,
  • motivující mzdové ohodnocení a růst dle výkonu,
  • spolupráce s předními odborníky v oboru,
  • možnost podílet se na vývoji nových řešení,
  • práce v moderním a inspirativním prostředí,
  • možnost občasného Home Office,
  • příspěvek na stravování,
  • možnost služebního automobilu,
  • firemní PC a telefon,
  • firemní akce a teambuildingy,
  • interní vzdělávací program.

Nástup: od 1.7. 2024.

Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva na HPP, práce na živnostenský list (IČ).

Mzda: 30 000 - 60 000 Kč/měsíc.

Kontakt: První kontakt písemný. Životopisy zasílejte včetně profilové fotografie.


6. renovátor podlah

Jsi týmový hráč a nebojíš se za práci pořádné vzít? Jsi technicky zdatný/á a nebojíš se výzev? Pak k nám do renovátorského týmu hledáme právě Tebe.

Osobně se můžeme potkat, jestli splňuješ tyto kompetence a předpoklady:

  • výuční list nebo víceleté pracovní zkušenosti v oboru nebo příbuzném technickém oboru,

  • orientace v návodech, projektových a stavebních plánech,

  • důslednost a manuální zručnost,

  • zkušenost se specializovaným nářadím,

  • samostatnost, týmovost,

  • časová flexibilita,

  • řidičský průkaz sk. B.

Jsou kompetence a předpoklady na danou pozici o Tobě? Skvěle, máme pro Tebe perfektní příležitost!

Co tě u nás čeká:

  • přípravné práce, čištění a péče o podlahové krytiny, 

  • aplikace ochranných nátěrů,

  • aplikace litých podlah,

  • barvení podlah,

  • generální úklidy po renovacích.

A toto máme na oplátku:

  • uplatnění v mladé, rostoucí společnosti s vizí,
  • motivující mzdové ohodnocení a růst dle výkonu,
  • spolupráce s předními odborníky v oboru,
  • možnost podílet se na vývoji nových řešení,
  • práce v moderním a inspirativním prostředí,
  • příspěvek na stravování,
  • firemní akce a teambuildingy,
  • interní vzdělávací program.

Nástup: od 1.7. 2024.

Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva na HPP, práce na živnostenský list (IČ).

Mzda: 30 000 - 60 000 Kč/měsíc.

Kontakt: První kontakt písemný. Životopisy zasílejte včetně profilové fotografie.