aKTUÁLNĚ VOLNÉ PRACOVNÍ POZICE U NÁS V CLEANLIFE

Baví tě různorodá práce a akční prostředí? Učíš se rád/a nové věci? Chceš dělat smyslupnou práci? Pak jsi tu správně. Podívej se, jaké pozice právě potřebujeme obsadit a pokud se ti některá z nich zalíbí, pošli nám svůj CV, my se ti určitě ozveme zpět!

1. Ekonom/KA

Jsme malá rychle rostoucí firma s ambiciózními cíli. Působíme v oblasti sociálních služeb, zabýváme se moderními technologiemi, digitalizací provozních procesů a asistivními technologiemi, které zlepšují prostředí a kvalitu života klientů/pacientů i zaměstnanců. Nabídka našich produktů a služeb se neustále rozšiřuje, proto hledáme někoho, kdo se přidá do našeho týmu.

Hledáme motivovaného kolegu na pozici Ekonoma/Ekonomky, který:

  • bude zodpovídat za vedení celé účetní a daňové agendy,

  • připraví finanční strategie a rozpočty podniku,

  • nastaví hospodářské plány a bude je vyhodnocovat podle relevantních ekonomických ukazatelů,

  • sestaví potřebné finanční analýzy, ze kterých vyhodnotí ukazatele výkonnosti společnosti,

  • sepíše interní firemní směrnice a bude je spravovat,

  • bude komunikovat s bankami a finančním úřadem, pojišťovnami, auditory a daňovými poradci,

  • zpracuje účetní závěrky a odprezentuje je auditorům,

  • zkoordinuje celý finanční controlling a bude spolupracovat s ostatními odděleními společnosti.

Co očekáváme:

  • VŠ/SŠ ekonomického zaměření,

  • omplexní znalost účetní a daňové problematiky,

  • praxi v oblasti účetnictví a financí min. 4 roky,

  • samostatnost, aktivitu, loajalitu, bezúhonnost,

  • komunikativní znalost anglického jazyka výhodou,

  • znalost práce na PC, MS Office, znalost IS Helios výhodou,

  • analytické myšlení a výborné komunikační schopnosti,

  • řidičský průkaz skupiny B.

Co můžeme nabídnout:

  • pozitivní a inspirativní atmosféru mladé rostoucí společnosti,

  • možnost tvořit, nastavovat, budovat nové procesy a řešení,

  • motivující mzdové ohodnocení s potenciálem k růstu v závislosti na rozvoji firmy,

  • práci v pohodlných kancelářích s moderním vybavením,

  • možnost občasné práce z domu,

  • možnost rozvoje v interním vzdělávacím programu,

  • příspěvek na stravování,

  • služební telefon a PC,

  • firemní akce a teambuildingy.

Nástup: od 01. 04. 2025.

Typ smluvního vztahu: práce na HPP.

Kontakt: První kontakt písemný. Životopisy zasílejte včetně profilové fotografie.

2. Administrativní podpora kanceláře/asistentka jednatele

Rád/a komunikuješ s lidmi? Baví Tě práce v kanceláři a záleží Ti na dobře odvedené práci a spokojenosti zákazníků? Máš rád/a výzvy a v dynamickém prostředí se cítíš jako ryba ve vodě? Pak hledáme právě Tebe. Připoj se k nám a pomoz nám psát další úspěšnou kapitolu. Jestli jsi připraven/a být s námi jedničkou, zašli nám svoje CV. 

Těšíme se na spolupráci!

Osobně se můžeme potkat, jestli splňuješ tyto kompetence a předpoklady:

  • min. SŠ vzdělání,
  • logické myšlení, organizační schopnosti,samostatnost, rychlost a komunikativnost,

  • iniciativa, loajalita, diskrétnost a reprezentativní vystupování,
  • časová flexibilita,
  • schopnost pracovat pod tlakem,
  • odolnost vůči stresu,
  • znalost práce na PC (MS Office, Canva apod.),
  • řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič nutností,
  • čistý výpis z rejstříku trestů,
  • praxe na této nebo podobné pracovní pozici.

Jsou kompetence a předpoklady na danou pozici o Tobě? Skvěle, máme pro Tebe perfektní příležitost!

Co tě u nás čeká:

  • zákaznický servis od A-Z,
  • zajištění administrativního chodu kanceláře,
  • vyřizování objednávek, cenových nabídek, kupních smluv a dalších dokumentů,
  • tvorba podkladů pro prezentaci firmy,
  • práce s interními programy,
  • kooperace při organizaci konferencí,
  • plnění aktuálních úkolů od vedení firmy,
  • pořizování zápisů z porad,
  • příprava podkladů pro obchodní jednání a schůzky,
  • organizace pracovních cest nadřízených i kolegů dle zadání (ČR i zahraničí),
  • uvádění a péče o návštěvy společnosti,
  • zajištění občerstvení/cateringu dle potřeb.

A toto máme na oplátku:

  • uplatnění v mladé, rostoucí společnosti s vizí,
  • možnost podílet se na vývoji nových řešení,
  • práce v moderním a inspirativním prostředí,
  • možnost občasného Home Office,
  • příspěvek na stravování,
  • firemní PC,
  • firemní akce a teambuildingy,
  • interní vzdělávací program,
  • možnost seberealizace.

Nástup: od 01. 11. 2024.

Typ smluvního vztahu: práce na HPP.

Mzda: 25 000 - 35 000 Kč/měsíc.

Kontakt: První kontakt písemný. Životopisy zasílejte včetně profilové fotografie.


3. renovátor podlah/TECHNIK

Jsi týmový hráč a nebojíš se za práci pořádné vzít? Jsi technicky zdatný/á a nebojíš se výzev? Pak do našeho provozního hledáme právě Tebe.

Osobně se můžeme potkat, jestli splňuješ tyto kompetence a předpoklady:

  • Výuční list nebo víceleté pracovní zkušenosti v oboru nebo příbuzném technickém oboru.
  • Orientace v návodech, projektových a stavebních plánech.
  • Důslednost a manuální zručnost.
  • Zkušenost se specializovaným nářadím.
  • Samostatné myšlení, vlastní iniciativa, týmovost.
  • Časová flexibilita.
  • Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič nutností.

Jsou kompetence a předpoklady na danou pozici o Tobě? Skvěle, máme pro Tebe perfektní příležitost!

Co tě u nás čeká:

  • Přípravné práce, čištění a péče o podlahové krytiny.

  • Aplikace ochranných nátěrů, litých podlah, barvení podlah.

  • Generální úklidy po renovacích.

  • Závoz zboží ke klientům, jejich složení či instalace.

  • Zaškolení obsluhy pro správné použití prodané techniky.

  • Montáže a pravidelné servisní kontroly prodaných strojů atd.

  • Občasná výpomoc na zakázkách.

A toto máme na oplátku:

  • Uplatnění v mladé, rostoucí společnosti s vizí.
  • Motivující mzdové ohodnocení a růst dle výkonu.
  • Spolupráce s předními odborníky v oboru.
  • Možnost podílet se na vývoji nových řešení.
  • Práce v moderním a inspirativním prostředí.
  • Příspěvek na stravování.
  • Firemní akce a teambuildingy.
  • Interní vzdělávací program.

Nástup: od 01. 10. 2024.

Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva na HPP, práce na živnostenský list (IČ).

Mzda: 30 000 - 60 000 Kč/měsíc.

Kontakt: První kontakt písemný. Životopisy zasílejte včetně profilové fotografie.